The Single Best Strategy To Use For غیس

Wiki Article

اگر نشانه های هیپوگلیسمی را بیش از اندازه نادیده بگیرید ممکن است هوشیاری خود را از دست بدهید، زیرا مغز نیازمند گلوکز برای ارائه عملکرد درست است.

سالمندان باید در رژیم غذایی خود از غذاهای سبک و کم کالری استفاده کنند .

۱۶:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

آب‌میوه هم دارای شاخص گلوکز بالا است چرا که عمل آبمیوه گیری فیبر موجود در پوسته و هسته میوه را از بین می‌برد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ انجام شد، نشان می‌دهد افرادی که میوه‌هایی مانند بلوبری، انگور و سیب را به طور کامل مصرف می‌کنند، به طرز چشمگیری در ریسک کمتری برای ابتلا به دیابت نوع دوم قرار دارند. نوشیدن آبمیوه هم این خطر را افزایش می‌دهد.

دیابت نوع ۲ ، فشارخون بالا، چربی خون بالا و کبد چرب و خیلی از بیماریهای دیگر اصطلاحا بیماریهای متابلیک هستند که ناشی از افزایش طول عمر انسانها در کنار عادات بد تغذیه ای و فعالیت بدنی ایجاد می شوند. در اصل می توان گفت که اینها بیماری نیستند و ناشی از متابلیسم غلط و ایجاد شده توسط خود انسانها هستند. احتمالا چون دعای فرد دیگری قبلا در مورد بیماریهای عفونی و ذات الریه مستجاب شده و بسیاری از بیماریهای عفونی از بین رفته اند، دیابت و فشارخون بیشتر شده است!

کمای دیابتی عارضه‌ایی است که به دلیل بالا یا پایین بودن بیش از بیماری قند خون انسولین حد قند خون ایجاد می‌شود.

زنجبیل نیز مشابه دیگر عضو این خانواده (زردچوبه)، یکی دیگر از داروهای خانگی موثر برای پایین آوردن قند خون در خانه است. گینگرول ترکیبی موجود در آن دارای عملکرد هیپوگلیسمی قوی برای کاهش سطح قند خون و همچنین بهبود سطح لیپید است.

شما می توانید سطح گلوکز خون خود را با یک گلوکومتر اندازه گیری کنید. ابتدا انگشت خود را با دستگاه کوچکی به نام لانست سوراخ می کنید تا یک قطره خون بیاید.

گلوکز، قندی است که بیشترین استفاده را در بدن دارد، قند فروکتوز در میو ه ها و لاکتوز در شیر است که بعد از استفاده در بدن به گلوکوز تبدیل شده و در آخر به انرژی تبدیل می شود .

شاید در مورد افزایش قند خون و اثرات آن زیاد شنیده باشید و خدایی نکرده شاید در خانواده خودتون افرادی دچار این عارضه باشند.

۱/۴ قاشق چایخوری فلفل کاین را به ۱ قاشق چایخوری عسل اضافه کنید، آن را کاملا مخلوط کنید. این ترکیب را چند بار در روز مصرف کنید.

افرادی که در محدوده ۴۰ سالگی با توده بدنی ۲۵ و در معرض چاقی قرار دارند باید توجه ویژه‌ای به قند خون داشته باشند؛ این گونه افراد ممکن است در خطر بیماری‌هایی همچون فشار خون بالا، دیابت و تخمدان پلی کیستیک قرار بگیرند.

نحوه تنظیم گوگل بعنوان صفحه اصلی در کروم، فایرفاکس، اج و سافاری+ تصویر

موفقیت موفقیت در کسب و کار (مخصوص کارآفرینان و صاحبان مشاغل)

Report this wiki page